Педагог-психологтың 2022-2023 оқу жылына арналған перспективалық жоспары
Педагог-психологтың 2022-2023 оқу жылына
арналған перспективалық жоспары
1.ДИАГНОСТИКАЛЫҚ БАҒЫТ
Мақсаты: Тұлғаның жекелей және жастық ерекшеліктерін және тұлғааралық қарым-қатынасын зерделеу. Оқушылардың тұлғалық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, олардың танымдық мүмкіндіктері мен бейімдіктерінің даму деңгейін анықтау.
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Есептілік нысаны | Жауаптылар | ||
1 | Іс-құжаттарды толықтыру, сыныптардың тізімін алу | бақылау, әңгімелесу | мұғалімдер, оқушылар | қыркүйек | ||||
2 | Сыныптардың педагогикалық-психологиялық картасын құру | психологиялық үрдістерді анықтауға арналған әдістер кешеңі | оқушылар | І-ІІ тоқсан | ||||
3 | ПМПК-ның шешімі бойынша психологтың көмегін қажет ететін оқушылардың тізімін анықтау | бақылау, әңгімелесу, сабақтарға қатысу | оқушылар | қыркүйек | ||||
4 | Зорлық-зомбылық бойынша жасырын әлеуметтік сауалнама алу | сауалнама, бақылау, әңгімелесу | 5-11 сынып оқушылары | қазан | Педагог-психологтар | |||
5 | Жетім және қамқорлықтағы оқушылардың мектеп өмірімен байланысын, көңіл-күйін бақылау | тест, сауалнамалар арқылы | 1-11 сынып оқушылары | жыл бойы | Педагог-психологтар, әлеуметтік педагог | |||
6 | 1 сынып оқушыларының бейімделу ерекшеліктерін кешенді зерттеу | сабаққа қатысу, бақылау, Керн-Иерасик әдістемесі | 1 сынып оқушылары | қыркүйек қазан | Педагог-психологтар | |||
7 | 1 сынып оқушыларының ата-аналарымен психологиялық диагностикалау. МАД сынып оқушыларының мектепке бейімделуінің қиындығын бақылау. | «Баланың мектепке бейімделу ерекшеліктерін диагностикалау» М.Битянова анкетасы | 1 сынып ата-аналары | қыркүйек | 1-сынып ата-аналарының отырысы Педагог-психологтар | |||
8 | Интернетке тәуелділікті анықтау | сауалнама | 5-8 сыныптар 9-10 сыныптар | қазан қараша | Педагог-психологтар | |||
9 | 5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделу ерекшеліктерін кешенді зерттеу | Бақылау, сабақтарына қатысу | 5 сынып оқушылары | қыркүйек қараша | Педагог-психологтар | |||
10 | «Баланың бейімделуі және отбасылық климат» | сауалнама | 5 сынып ата-аналары | қыркүйек | ||||
11 | «Стресске бейімділік деңгейін анықтау» | «Э.Ховард» тестісі | 11 сынып | Қазан | ||||
12 | Қауіп – қатер тобына бейім балаларды анықтау, диагностикалау «Субдепрессия және түсіңкі көңіл – күй шкаласы» | «Басса-Дарки» әдістемесі «Г.Айзенк» тесті «Зунге шкаласы» тест | 8-10 сынып 7-8 сынып 9-11 сынып | қазан қараша | Педагог-психологтар | |||
13 | 9-сынып оқушыларының мамандыққа бейімділіктерін диагностикалау | «Қызығушылық картасы» «Д.Голлонд» әдістемесі «Мен қаладым» СДС | 9-сыныптар | қараша желтоқсан | Педагог-психологтар | |||
14 | Дарынды оқушыларды анықтау | А.И.Савенков әдістемесі | 5-10 сыныптар 2-4 сыныптар | қазан қараша | Педагог-психологтар | |||
15 | Педагогикалық ұжымның қарым-қатынасын диагностикалау | сауалнама, тест жұмыстары | Педагогикалық ұжым | қараша | әдістемелік кеңес | |||
16 | 1-4 сынып оқушыларының танымдық процесстерін диагностикалау. | Тест | 1-4 сынып оқушылары | қазан | Педагог-психологтар | |||
17 | Педагогикалық ұжымдағы эмоционалдық жай-күйді диагностикалау | сауалнама | педагогикалық ұжым | қажет жағдайда | ||||
18 | 4-сыныптардың орта буынға өтуге дайындығының диагностикасы | бақылау, Э.Ф.Замбициявичене субтесттері | 4 сынып оқушылары | қаңтар | Педагог-психологтар | |||
19 | Бірінші сыныптардың жетістік деңгейі | проективтік әдістемелер | 1 сынып оқушылары | ақпан | Педагог-психологтар | |||
20 | «Оқушыларының ББЖМ-не дайындықтарын анықтау» | сауалнама | 4, 9 сынып оқушылары | ақпан | Педагог-психологтар | |||
21 | Бірінші сыныптағы оқуға психологиялық дайындық | бақылау, сауалнама Керн-Иерасик әдістемесі | Мектепалды даярлық топ | наурыз | Педагог-психологтар | |||
22 | Социометриялық әдіс | Сауалнама | 3-10 сынып оқушылары | Жыл бойы | Педагог-психологтар | |||
23 | Темперамент | Тест | 5-11 | Жыл бойы | Педагог-психологтар | |||
ІІ. КОНСУЛЬТАЦИЯЛЫҚ БАҒЫТ
Мақсаты: Психологиялық құзырлықты көтеру. Педагогикалық үдеріске қатысушыларға туындаған күрделі мәселелерді шешуге тиісті психологиялық көмек көрсету.
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Есептілік нысаны | Жауаптылар |
1 | Отбасы психологиясы | ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас, тәрбиедегі жетекші роль, жіберілетін олқылықтар туралы әңгімелесу т.б | сұраныс бойынша /оқушы, ата-ана/ | жыл бойы | ||
2 | 5-сыныптардың орта буынға бейімделу жағдайына байланысты ата-аналарға психологияллық көмек | орта бынға бейімделуге көмек көрсету | 5-сыныптардың ата-аналарымен | қазан | ||
3 | «Мамандық таңдау» «Мамандықты таңдай білу!» «ХХІ ғасырдағы мамандық түрлері» | 9,11 сынып оқушыларын мамандық таңдауға бағыттау және емтиханға психологиялық қолдау жұмыстары | 9, 11 сынып оқушылары | қараша желтоқсан ақпан | ||
4 | Сұраныс бойынша консультация | әңгімелесу кеңес беру | сұраныс бойынша /мұғалім, оқушы, ата-аналар/ | жыл бойы | ||
5 | «Жылы жүрек, аялы алақан» | 5-10 сынып ата-аналар жиналысы, кеңес | 6-8 сынып ата-аналары | желтоқсан | ||
6 | «Есте сақтаудың тәсілдері» «Сізе көмектесетін азық-түлік мәзірі» | шағын-дәріс кеңес беру | 11 сынып | наурыз сәуір | ||
7 | «Мейірімді болса жүрек, орындалар тілек!» | бастауыш мектептен орта буынға өту дағдарысы | 5 сынып ата-аналары | қазан |
ІІІ. Дамытушы /түзету/ бағыты
Мақсаты: Мектеп оқушысының психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқуларды жою,жалпы оқулық біліктер мен дағдыларын қалыптастырып дамыту.
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Есептілік нысаны | Жауаптылар |
1 | «Менің эмоциям, көңіл-күйді басқара білу» «Менің мінез-құлқым» | коррекциялық тренингтер | Қауіп - қатер тобындағы оқушылар | жыл бойы | Педагог-психологтар | |
2 | «Орта буындағы оқыту туралы не білемін?» | тренинг | 4-сынып оқушылары сынып жетекшілер ата-аналар | қаңтар | Педагог-психологтар | |
3 | Зорлық-зомбылыққа тап болған оқушылармен түзету жұмыстарын ұйымдастыру | әңгімелесу, тренинг | оқушылар | жыл бойы | Педагог-психологтар | |
4 | Бопсалау әрекеті бойынша анықталған оқушылармен түзету жұмысын ұйымдастыру | әңгімелесу, тренинг, кеңес беру | оқушылар | жыл бойы | Педагог-психологтар | |
5 | 5-сынып оқушыларында орта буынға бейімделу бойынша қиындықтар кездескен оқушылармен түзету жұмыстарын ұйымдастыру | әңгімелесу, тренинг кеңес беру | 5 сынып оқушылары | қыркүйек қазан қараша | ||
6 | «Зунг құрастырған депрессия шкаласы» тестінің қорытындысы бойынша жоғарғы депрессиялық күйде анықталған оқушыларға түзету жұмыстарын ұйымдастыру | бақылау, кеңес беру, тренинг | 9-11 сынып оқушылары | желтоқсан | Педагог-психологтар | |
7 | Филлипстың «Оқушылардың мектепте мазасыздану сипатын зерттеу» тестінің қорытындысы бойынша мазасыздық анықталған оқушылармен түзету жұмыстарын ұйымдастыру | бақылау, кеңес беру, тренинг | 6-7 сынып оқушылары | желтоқсан | Педагог-психологтар | |
8 | Сынып жетекшілердің, пән мұғалімдерінің, ата-аналардың сұраныстары бойынша түзету жұмыстары | сұраныс бойынша | сұраныс бойынша | жыл бойы | ||
9 | Қорқынышты қалай жеңуге болады? | тренинг психотехникалар | 11 сынып оқушылары | наурыз | Педагог-психологтар | |
10 | Емтиханға дайындық кезінде қобалжудың алдын – алу | коррекциялық тренинг жаттығу | 11-сынып оқушылары | сәуір | Педагог-психологтар | |
11 | «ББЖМ-ні сеніммен тапсырайық» | тренинг | 4-9 сынып оқушылары | сәуір | Педагог-психологтар | |
12 | «Жақсы көңіл-күй – жан азығы» | коррекциялық тренинг жаттығу | педагогикалық ұжым | желтоқсан |
ІҮ. ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АҒАРТУ
Мақсаты: Балалардың психикалық және тұлғалық дамуындағы сәтсіздіктерді алдын алу. Педагог мамандардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, ғылыми кәсіптік құзыреттілігін қалыптастыру.
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Есептілік нысаны | Жауаптылар |
1 | «5 сынып еліне саяхат» | тренинг | 5 сынып оқушы-ры | қыркүйек | Педагог-психологтар, | |
2 | 1,5 сынып оқушыларының мектепке бейімделуінің ерекшеліктерін психологиялық талдау жасау | анықтама талдау | пән мұғалімдері | қараша | Педагог-психологтар | |
3 | «ҰБТ-ге сеніммен кіру» | тренинг | 11 сынып оқушылары | қараша | Педагог-психологтар | |
4 | «Тыныстауды басқаруға байланысты әдістер» | психотехникалық жаттығулар | жас мамандар | қазан | жас мамандар және тәлімгерлер отырысы | |
5 | «Бүгінгі бой жеткен ертенгі асыл жар» | әңгімелесу кеңес беру, слайд | 7-10 сынып қыздары | қазан | Педагог-психолог, Мектеп медбикесі | |
6 | «Кибербуллинг және буллинг дегеніміз не?» | кеңестер беру, бейнеролик көрсету слайд, жадынама, ақпарат | Мұғалімдер | қараша | ДТЖІО Педагог-психологтар, Әлеуметтік педагог | |
7 | «Өмірге күлімде, сен оған ұнайсың!» | эссе жазу, видеоролик | 8-11-сынып | желтоқсан | Педагог-психологтар | |
8 | 1-сынып оқушыларының дезадаптациясының коррекциясы | тренинг, түзету жаттығулары | 1 сынып оқушы-ры ата-аналары | жыл бойы | Педагог-психологтар | |
9 | «Интернеттің пайдасы мен зияны» | Шағын-дәріс, бейнеролик | 2-9 сынып ата-ана | қаңтар | ||
10 | «Қыздар сұлу көрінер қылығымен» | сырласу, әңгімелесу слайд | 7-11 сынып қыздары | қаңтар | Педагог-психолог | |
11 | «Көз - жанның айнасы» | слайд, жаттығу | мұғалімдер | ақпан | ||
12 | «Ашық есік күні» | сырласу, әңгімелесу, кеңес беру | Мұғалім Ата-аналар | 2-жарты жылдық | Педагог-психологтар | |
13 | «Емтиханға тиімді дайындалу жолдары» | тренинг | 11-сынып оқушылары | мамыр | Педагог-психологтар | |
14 | 4-9-сынып оқушыларын ББЖМ-не тиімді дайындау жолдары | тренинг, ақпараттандыру | 4-9-сынып ата-аналары | сәуір | кіші пед кеңес | |
15 | Ерекше білім қажет ететін оқушылармен жұмыс | Түзету сабақтары | Жыл бойы | Педагог-психологтар |
V. ҰЙЫМДАСТЫРУ-ӘДІСТЕМЕЛІК БАҒЫТ
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Есептілік нысаны | Жауаптылар | |
1 | Құжаттар, АКТ, дефектолог, медбике, пед.ұйымдастырушы, ДӘІЖО, ДОІЖО, әлеуметтік педагог, ДТІЖО бірлескен жұмыстар | Жыл бойы | |||||
2 | Аймақтық психолог бірлестіктерінің семинарына қатысу | Қала мектептерінің мұғалімдерімен семинар | Қала мектептерінің мұғалімдері | Уақытында | Аудан, қалалық психологтарының әдісттемелік отырысында | ||
3 | Аралас мамандармен және шұғыл жағдайда көмек көрсету бойынша өзара іс-қимыл нәтижелерінің мониторингін жүргізу | Уақытында | Дефектолог, Медбике Логопед, Мектеп инспекторы | ||||
4 | -Мәліметтерді өңдеу мен талдау, оқушылардың жеке карталарына енгізу | ||||||
- Түзетуші-дамытушы бағдарламалар әзірлеу - Диагностика нәтижелері бойынша мұғалімдерге, ата-аналарға ұсынымдар беру - Материалдар: презентациялар, жадынамалар, слайдтар, бейнероликтер дайындау - Есептер, хаттама, журналдарды толтыру |
ҮІ. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы таңдамалық есептер | |||
1 | 1-5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін кешенді зерттеу қорытындысы | желтоқсан | Директор жанындағы кеңес |
2 | Деструктивті мінез-құлықты анықтау және алдын алу жұмыстары бойынша бақылау қорытындысы | қаңтар. | |
3 | 4 сыныптың сабақтастығы | ақпан | Әдістемелік кеңес |
4 | Психологтың І-жарты жылдықта атқарған жұмыстарының есебі Психологтардың жылдық жұмыстарының есебі. | қаңтар мамыр | Педагогикалық кеңес |
Педагог-психологтар: Ахмеджанова Д.О.
Бейсетов А.А.