«Қ. Бітібаеваның инновациялық технологиясы» атты онкүндік жоспары » Ескелді ауданы
Алматы облысы білім басқармасының
Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі
мемлекеттік мекемесінің
"Бақтыбай Жолбарысұлы атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын-орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 43-50-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » «Қ. Бітібаеваның инновациялық технологиясы» атты онкүндік жоспары
31
январь
2022

«Қ. Бітібаеваның инновациялық технологиясы» атты онкүндік жоспары

31.01 – 10.01. 2021-2022 оқу жылы  қазақ тілі мен әдебиеті пәні  бірлестігінде

онкүндіктің   өткізілу мақсаты: ҚР  Еңбек  сіңірген   мұғалімі    Қ.О. Бітібаеваның  «Ой тастау, ойланту» технологиясын   педагогтердің  тәжірибесіне енгізу, кәсіби құзіреттілігін арттыру, іс тәжірибесін жетілдіру, Қ. Бітібаеваның  өмірі мен педагогикалық тағлымын меңгеру,  ғылыми-әдістемелік мұрасы жайлы теориялық білімді  қалыптастыру


«Ой тастау, ойланту» технологиясының негізгі ұстанымдарына негізделген  онкүндіктің  міндеттері:


  • Құзіреттіліктерді қалыптастыруға негізделген шығармашылық тапсырмалар құрастыру;
  • Оқушылардың сыни тұрғыда ойлау қабілеттерін дамыту;
  • Білімді оқушылық деңгейден өнімді, шығармашылық деңгейге дейін көтеру;
  • Ғылыми-іздендіру жұмыстарына баулу мәселелері;
  • Тіл дамыту жұмыстары арқылы оқушыларды сауаттылыққа  баулу жолдарын;
  • Жазылым дағдыларын қалыптастырудың инновациялық технологиясымен   меңгерту.
  • Білім алушылардың  коммуникативтік және техникалық оқытумен жұмыс істеу бойынша цифрлық  құзыреттіліктерін дамыту.

Жұмыс түрі:

  • Ашық  сабақтар, айтулы қаламгерлердің мерейтойларына орай іс-шаралар,   бейнероликтер  түсіріліп    мектептің ортақ ватсап желісі топтарына жіберіледі.
  • Әлеуметтік желілерге, инстаграмм, фейсбук пақшаларына салынады.


2021-2022 оқу жылы   31.01 – 10.01  қазақ тілі мен әдебиеті пәні  бірлестігінің  

«Қ. Бітібаеваның   инновациялық технологиясы»  атты   онкүндік  жоспары


р/с

Өткізілетін іс-шаралар 

Жұмыс  түрі

Мерзі

мі 

Аяқталуы

Жауаптылар 

1.

«Қ. Бітібаеваның  инновациялық технологиясы» 

Слайд  

31.01.

Мектеп парақшасына салу

Сағымбаева К.К.             

2.




Мектеп парақшасына салу 

Ченемесова Ұ.Т.


3.




Мектеп парақшасына салу

Кенжебекова Ж.Н.


4.




Мектеп парақшасына салу

Икласбаева А.А.

5.




Мектеп парақшасына 

Құттыбаева Д.А.             

6.




Мектеп парақшасына

Дүнчебаева М.Қ.

7.




Мектеп парақшасына

Ибрашева Б.

8.




Мектеп парақшасына

Қайранова А.Т.

9.




Мектеп парақшасына салу

Сағымбаева К.К.             

10.

Онкүндік     жұмысын қорытындылау


10.02.

фотоесеп

Пән мұғалімдері


Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бірлестік жетекшісі             Сағымбаева К.К.



Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Сағымбаева Күлтай Кастейқызы
 Күні: 17.02.2022 ж. Сыныбы: 9 «Ә» сыныпПәні: Қазақ әдебиеті
 Сабақтың тақырыбы:
Б.  Майлиннің «Шұғаның белгісі» повесі
 Сабақтың мақсаты: Көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады.
 Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға береді.
 
Миға шабуыл»  тест сұрақтарына жауап беру барысында
 
https://wordwall.net/ru/resource/28966819 https://wordwall.net/ru/resource/2884787 қолданылды. Қолданыңыз.   »Қос жазбалы күнделік» әдісінде оқушылар көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады. Талдаңыз. Көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады

Зерттеңіз. Оқушылар  шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға береді.


Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Ченемесова Ұшқын Табысбекқызы
 
Күні: 17.02.2022 ж. Сыныбы: 6 «А» сынып  Пәні: Қазақ әдебиеті
 Сабақтың тақырыбы:
  Сайын Мұратбеков. «Жусан иісі»
Сабақтың мақсаты: 
Әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру.
 Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыра отырып, әр топ сабақтың өтуіне байланысты өзінің бір ережесін ұсынады: достық, тәртіп, бірін-бірі тыңдау, пікірлерін бағалау Оқушыларды шығармадағы берілген суреттермен байланысты эпизотар арқылы топқа бөлінеді. (Жусан суреті, Аянның ертегілері, қаралы қағаз, Хат жазу)
 Сабақтың мақсатына жету барысында: «Сұрақ-жауап»  әдістері   арқылы  оқиға желісін білдіретін тезис-жоспар құрылды.   Шығарманың сюжеттік-композициялық құрылымы, әдеби шығарманың жанры, фабуласы, сюжеті  анықтауға тапсырмалар берілді.   »Қос жазба күнделігі» әдісі бойынша шығарманың сюжеттік дамуын талдап, өзіне әсереткен тұсын әңгімелеп айтып берді. Жұптық жұмыс бойынша кейіпкерлерге талдау, микро-мінездеме берілді. Рефлексия кезінде  »Менің Олжам немесе Әттеген-ай!»  оқушылар өздерінің  сабақтан алған білімдерін  білдірді.




                                                          Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Икласпаева Анар Абылқайырқызы
 
Күні: 09.02.2022 ж. Сыныбы: 10 «Ә» сынып  Пәні: Қазақ әдебиеті
 
Сабақтың тақырыбы:  Шыңғыс Айтматовтың «Алғашқы ұстаз» повесіндегі автор идеясын өмір шындығымен байланыстыру
 Сабақтың мақсаты: . 1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау;
 Өткен білімді еске түсіру арқылы қысқаша мазмұнын кезекпен жалғастырып айту. Барысында «Зымыран сұрақтар», «Ойланту, ой тастау» әдісі қолданылды.Жаңа білімді меңгеруге байланысты  «Ой тастау, ойланту, ойлау» тенологиясы бойынша   Монетада не бейнеленген суретке қарап болжам жасайды және  саақ тақырыбын ашады.
 Бейне роликті пысықтау сұрақтарына жауап береді.Ш. Айтматовтың «Алғашқы ұстаз» повестінен алынған үзіндімен мұқият танысып, кейіпкерлер бейнесін, бүгінгі ұстаз өмір шындығымен байланыстыра отырып, өз ойларын білдіреді.
 Топтық жұмыс  кезінде «Жасырын конверт».Пікір еркіндігі ,көзбе-көз әңгіме әдісі қолдана отырып, повестен үзінді көреді, реалды уақыт пен кеңістік, концептуалды уақыт пен кеңістік  туралы түсінік қалыптастырады.
 Сабақ соңында «Екі жұлдыз бір тілек» арқылы бағаланды.



Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Қайранова Анар Тұрлықожақызы
 
Күні: 17.02.2022 ж. Сыныбы: 7 «А» сынып Пәні: Қазақ әдебиеті
 Сабақтың тақырыбы:
 Мұхтар Әуезов »Көксерек» повесінің сюжеттік желісі
 
Сабақтың мақсаты: Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдауы. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазуы.
 Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттері ескеріліп, сабақтың әр кезеңінде қызығушылығын ояту, байланыстыра сөйлеу, сөздік қорын молайту көзделді.
 Сабақтың мақсатына жету барысында:Ойын арқылы оқытуды пайдалану әдістері қолданылды.  «Пазл» әдісі, «Венн» диаграммасы, «Стоп-кадр» әдісі және «Шындық-жалған» әдістері қолданылды. Сабақтың әр кезеңдері, бір — бірімен байланысып, жүйелі қорытындыланып өз уақытында өтті.
 Оқушымен жеке жұмыс болды. Видео-түсірілімді көрсете отырып, әр баланың түсінгенін «Шындық-жалған» әдісін қолдана отырып, кесте толтырылды.
 »Қазақ әдебиеті» оқулығы, интербелсенді тақта  »Көксерек» көркем фильмінің үзінділері көрсетілді.

Қазақ тілі сабағында «LS» бойынша Кенжебекова Жанар Нұрбекқызы  9- сынып оқушыларымен «Демография –ұлт тағдыры» тақырыбында  зерттеу  сабағын өткізді. «Ойлану, ой тастау» 
 Қ. Бітібаева технологиясына құрылған сабақ оқушылардың сыни тұрғыдан ойлану қабілетін дамытуға, айтылым, тыңдалым, жазылым дағдыларын жетілдіруге бағытталды.

 


 
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив